Kokybiški baldai už gerą kainą
Garantijos
Visiems baldams suteikiame 24 mėn. garantiją.
Prekei-baldui suteikiama fiziniams asmenis 24 mėnesių, o juridiniams asmenis 12 mėnesių garantija.
Visa informacija apie prekėms taikomas garantijas yra nurodoma prie prekių aprašymo.
Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai Pardavėjas laikomas tinkamai įvykdžiusiu pareigą perduoti prekę pirkėjui, kaip numatyta šioje sutartyje. Garantija suteikiama tik pateikus pirkimo dokumentus: pirkimo-pardavimo sutartį, pinigų apmokėjimo kvitą.
Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisysime, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti mūsų nurodytais kontaktais.
Apie sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis (TAR, 2014-07-28, Nr. 10565, galioja nuo 2014-07-29).
Dėl garantinio aptarnavimo pirkėjas kreipiasi el. paštu - būtina pateikti galimai brokuoto baldo nuotraukas arba filmuotą medžiagą.
Jei bus nustatyta, kad trūkumas (brokas) atsirado dėl gamintojo kaltės, trūkumas (brokas) bus šalinamas gamintojo sąskaita, jei prekės trūkumas (brokas) atsirado dėl pirkėjo kaltės, bus išrašyta sąskaita už prekės trūkumų šalinimo darbus, kurią apmoka pirkėjas. Nekokybiškas prekes, sveriančias daugiau kaip 10 kg, kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti veža pardavėjas.
Garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti arba nufilmuoti ir kreiptis el. paštu.
Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytais kontaktais. Atsiimant ar priimant baldus reikia patikrinti jų komplektaciją, apžiūrėti ar nėra pakuotės pažeidimų, kitokių trūkumų.
Garantijos suteikimo sąlygos
Pardavėjas neneša atsakomybės už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės spalva, forma ar komplektacija gali neatitikti nuotraukoje nurodytos prekės.
Reali prekės spalva ir forma gali skirtis nuo pateiktos nuotraukoje dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
Garantinis aptarnavimas neteikiamas jeigu:
pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių.
prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės.
Prekė parduodama iš ekspozicijos
Prekė pažymėta žodžių „išpardavimas“
Garantija galioja visoms daiktų sudurtinėms dalims ir jų komplektuojančioms detalėms, išskyrus korpusinių baldų apšvietimo lemputėms ir transformatoriams. Natūralaus medžio, natūralios odos, bei kitų medžiagų tekstūros ir atspalvio nevienodumai, natūralaus medžio ar natūralios odos bei kitų paviršių pokyčiai nelaikomi prekės kokybės trūkumu. Natūralūs audinio arba odos dėvėjimosi pakitimai nelaikomi prekių kokybės trūkumu.
Prekės kokybės garantija nėra taikoma, jei pirkėjas ar asmenys, kuriems pirkėjas perdavė prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė prekių transportavimo, surinkimo, laikymo, naudojimo, sandėliavimo, priežiūros ir eksploatacijos taisykles, taip pat, jeigu matomi prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu aptarti prekių perdavimo metu ar prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas pirkėjo ar kitų asmenų, kuriems pirkėjas pardavė prekes, veiksmų.
Garantinio laikotarpio metu nustatytus prekės kokybės trūkumus (brokus) pardavėjas ištaiso arba pakeičia savo sąskaita per nustatytą laikotarpį nebent yra su klientu sutariama kitaip:
minkšti baldai – per 60 darbo dienų;
čiužiniai – per 60 darbo dienų;
korpusiniai baldai – per 60 darbo dienų;